top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraBarbie Leia

Proč byl můj rok 2017 jako rozjezdová rampa?



Ani jsme se nenadáli, a rok končící sedmičkou se nám přerodil v rok končící osmičkou. Osudovým číslem, jak nám včera připomněla televize. Není to vzrušující?


Rok 2017 byl rokem dobrým. Podstatnou část z něj jsem strávila v Kalifornii, ve škole, trénováním a závoděním v lukostřelbě, což byl skvělý nový zážitek, na cestách po !městě andělů" a okolí, psaním spousty úkolů a čtením spousty věděckých článků pro mé nutriční i jiné předměty. Na léto jsem ale měla to štěstí přijet domů do Čech a koncem léta dokonce ještě větší štěstí, kdy za mnou přiletěl můj drahý přítel! Byla jsem nadšená, že mu budu moct ukázat naši krásnou domovinu, a že se s mými rodiči vypravíme poznat i opěvované údolí Wachau v dolním Rakousku. No a k tomu všemu ještě pak strávit týden v Paříži, jen spolu!


Jsem ale "achiever", mám velké plány. Ráda plánuju. Snadno se nadchnu pro zajímavé věci, pro projekty, moje mysl ihned začne pracovat, když ji zažehne nadšení. Dovolím si i říct, že jsem kreativní. A malinko perfekcionista, ale z toho mě život už skoro docela vyléčil, co se týče zvládání úkonů. Teď už totiž vím, že je lepší odvést práci dobrou či přijatelnou, než aby člověk v honbě za dokonalostí neodvedl nakonec práci žádnou a neposunul se vůbec nikam.


Proto beru rok 2017 jako příjemnou, zábavnou projížďku. Jako 365 dní, kdy jsem hledala sama sebe. Přemýšlela. Rozmýšlela. Uvažovala. Snažila se rozlousknout tvrdý oříšek nejistoty a nevědomosti, který mi zatemňoval výhled. Ani jsem se proto nemohla posunout daleko vpřed. Nevěděla jsem, co vlastně chci. Ano, nevěděla! Měla jsem svá přání a tužby, jako asi každý, ale spoustě z nich chyběl reálný podklad. Cosi v mém nitru, co by vědělo, že tohle je to pravé, že to je možné v rámci mých schopností a předpokladů, a že by mě to skutečně naplňovalo, až bych poznala, jaké to doopravdy je, jaké by to bylo, žít život takového zaměstnání. Mluvím obecně, vím, ale doufám, že si tak budete moct z mých zkušenností a myšlenkových pochodů něco odnést i vy.


Teď ale začínám chápat, že jsem ten čas potřebovala. Hledání sebe sama obyčejně netrvá krátce. Zjišťování, co mě baví, co mě naplňuje, čemu bych se ráda věnovala a odhalování toho, co mě motivuje a dlouhodobě žene vpřed a dál, je moc důležitá věc v životě člověka. A nikdy na ní není příliš pozdě.


Doufám proto, že jestliže byl rok 2017 povedenou rozjezdovou rampou, tak ten rok nový bude vzletem k oblakům!

Přeji vám, abyste v roce 2018 našli a uchopili to, co bude naplňovat vaše srdce.

25 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page